Matbloggstoppen
 
Jag älskar advent, och i år ska jag banne mig njuta fullt ut!!
 
Nu har jag handlat ingredienser och här ska göras praliner och ischoklad, pepparkakor och saffransbullar, saffransskorpor och knäckebröd,och kokas marmelad. Jag ska göra min klassiska morotsmarmelad, och sedan köpte jag en grapeliknande fast grön, som jag tror heter sweetie-nånting. Tänkte att det blir läckert grön marmelad tillsammans med lime.
Jag är så präktig att jag nästan kräks.;-)
 
Återkommer med recept.
 
 

2 kommentarer

Robin

29 Nov 2013 20:05

Det där lät ju riktigt nice ju =) Jag hoppas dock att du har (eller får snö). För i Strängnäs regnar det ju bara...

Svar: Ingen snö här heller än... Tyvärr. Får låta bli att titta ut genom fönstret. :-)
Evy Stenström

Robin

30 Nov 2013 13:13

Ja, eller så får man väl helt enkelt sätta upp en affisch med snö på, på samtliga utav ens fönster xD

Kommentera

Publiceras ej
Matbloggstoppen